Tuesday, July 14, 2009

merewang

.
Diz day teman erin jalan2~JUSCO BKT TGI n Kedai Kopi...ader cerita sebalik kena teman dia ni..pagi tadi erin excident rupanya~agaknya agak 'tension' tu yang dtg jumpa aku kat uitm sementara tunggu swift dia siap. dlm kul 11 am kelas aku br je abis. tetiba dpt kol dari minah ni, ajak ronda2 so aku on je, sbb aku kalau bab jln2 ni no1. kalau ajak KOMPEM jalan..ehehee



gambar xde motif~saje nk senyum pada pembaca.hihihi~ikhlas ni!

muka erin menahan 'plluuuuup' dekat kedai kopi; ish gelak sakan aku borak2 ngan erin ari ni~semua story ader...bese la kalo dah lepak mesti byk nk 'discuss'.


chicken chop ke ni?? huh x besh langsung..sorry to say that but mmg x besh!



"kita window shopping je k"
ayat ni yang buat aku nk marah ni..aleh2 dia sambar bj yg dlm gmbr kat atas tu..RM59 'je'.huh~terbaik la.


sementara erin dlm fitting room aku gatal nk snap gambar aku jgk kat sini..huh~gemok! ~aku lupe nama kedai ni, tapi baju2 agak chanteeek la. utk yg trendy leh la dtg jenguk kot2 ader yg sangkut..tenks to erin sbb bwk aku ronda2 +++ len kx ajax lagi.ahaks

4 comments:

  1. Ye ar...kite gelak je ari tu..laksam tu aku kena mkn lagi..ari tu hilang fokus...watever it is,u r a gud fren..tx 4 accompany me dat day.

    ReplyDelete
  2. chicken chop kew tu..?? #$%^@& memang x sedap langsung ..!!!

    ReplyDelete
  3. Mi seafood sop ape kebende ntah pon xsedap...setan je makan...saya yang baik hanya mendayung je mangkuk mee itu..sori Dell...kemurahan hatimu membelanja pd waktu itu tidak dimanfaatkan sepenuhnya..ngeh2..

    ReplyDelete
  4. semut sesat:
    tahu pun~aku banjer bazir2..huh!!
    neway~biler bowink roger aku k..


    Jai.jezz~:
    mmg x sdp langsung.mahal je lebih! ttp kedaia je la, bisness bukan niat nk ibadah~tp nk untung je..kn...

    ReplyDelete