Friday, July 3, 2009

mrsmytd9800.forumandco.com


bile sebut pasal reunion..aku dah bygkan party yg melibatkan makan-makan..ahaks.bahgia bile bygkn kesedapan satay. seawal 10 pagi erin dtg amik aku kat sek 7 shah Alam. desyyuumm...kete swift biru pendek tu menuju ke wangsa maju..sementara tunggu time sebenar meeting reunion mrsmytd, erin ajak oter rambut dulu..jd pegi je la..alih2 rambut aku pun kena gunting~
lepas gunting, beli satay dkt..[luper nama kdai]...menggelegak isi perut aku bile bau satay.
setibanya dirumah ernny, lepak2 ngan kucing2 chommel.
APE n YAYA dtg tepat mse dijanji kan. yg besh nya diorg bawak MANGGIS @ woh setter. dan aku makan seperti ditunjukkan gambar di bawah....

antara hidangan yg boleh menggedikkan jarum penimbang..uishh~seram

sempat la bergambar sebelum balik..tetapi aku kecewa ngan tewong (baju DALLAS). lambat gile mamat ni dtg..alasannya jem-ader party.huh~xleh terima.
ape2 pun kepada semua yang hadir, thanks. hope our friendship remains forever.





6 comments:

  1. yezzaaa...
    hari yang besh...
    aku suke mee kari mak enny...

    ReplyDelete
  2. YEAH...so next meeting kita rasa nasi ayam erin la pulok..ke gane?

    ReplyDelete
  3. ai erin reti ke buat nasik ayam???

    ReplyDelete
  4. dok reti saboh..ye koya wak pandai je..tapi ye bawak kete aku solute...

    ReplyDelete
  5. nasik ayam????senang je tu....ko nk dari restoren mana?nnti aku oder..

    ReplyDelete