Saturday, July 18, 2009

elegent lighting

.
Sabtu~Auntieee Nita n Uncle Sham ajak aku jalan2 sambil usha lampu2 untuk rumah baru mereka..so aku pun ikut la memandangkan aku ni gile jgk bab2 pilih lampu ni..pagi2 lepak dulu kat concorde~ lepas zohor bertolak ke kedai yang dimaksudkan..dan jeng2! ader offer~


ni le kedai yang dimaksudkan..alamat:
131G & 132G Jalan 1,
Pusat Niaga Batu Caves,
68100 Batu Caves, Selangor.
Tel:03-6188 6399



Auntieee Nita n Uncle Sham bz pilih2 lampu sampai pening nk pilih yang mane satu untuk rumah kesayangan mereka..aku x sabar nk beraya umah diaorang tahun ni..ahaks~

aku sangat suka lampu ni~kalau le rumah aku tu ader tempat nk letak lampu mcm gambar kat atas ni dah lama aku rembat..uhu~RM98 je tu. mmg canteeek~
lepas siap memilih..cuba tengok sales order kat atas..wahhh ~naik lemah semangat aku tengok total amount dia.mahu x makan aku setahun..uhu~
sememangnya aktiviti wajib bile kuar, mesti mkn punye..alang2 dah ader kat IKEA, so mkn kat foodcourt IKEA je. Ni le gaya masing2 makan..yumyumyum
yang special nye gambar ni sbb aku order meatball..besh woo00~ naik lg le berat aku kali ni..
.

No comments:

Post a Comment